Garantie en klachten
Garantie en Klachten
Heb je een klacht? Of ben je benieuwd welke garanties je hebt? Hieronder lees je er alles over...
Garantie
Uiteraard doe ik mijn uiterste best om de producten in topconditie aan je te leveren. Toch kan het wel eens voorkomen dat een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak wilt maken op garantie.
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt, neem dan zo spoedig mogelijk contact met mij op. Dan zal ik zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging, indien voorradig. Omschrijf je klacht en voeg foto's toe. Vermeld hierbij ook jouw bestelnummer.
Let op: de volgende zaken vallen niet onder garantie:
-
Het loslaten van knoopjes, draadjes of glitters/ pailletten.
-
Verkleuringen of andere beschadigingen ten gevolge van het niet opvolgen van het wasadvies.
-
Beschadigingen ten gevolge van ondeskundig/ ongebruikelijke gebruikmaking van de artikelen. Beauty4u All is in dat geval tevens niet verantwoordelijk voor eventueel ontstane schade.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Maak je klacht(en) eerst bij mij kenbaar door te mailen naar info@beauty4uall.com. Leidt dit niet tot een oplossing waar jij tevreden mee bent, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling.
Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het jou vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Dit is mogelijk voor alle consumenten in de EU.